plusPortal: Personální údaje i na dotykovém panelu

Schází vašim zaměstnancům vlastní zařízení (PC, tablet, chytrý telefon) pro přístup k firemním datům v práci? Vyřešte to společným infromačním kioskem.

Náš HR systém plusPortal je responzivní, můžete s ním tedy pracovat na notebooku, tabletu či chytrém telefonu. Jsme si však vědomi, že jsou i organizace, kde je potřebné zpřístupnit personální agendu zaměstnancům, kteří tato zařízení na pracovišti nemají. Řešením pro takovéto případy může být informační kiosek v podobě dotykového panelu - ten umožní zaměstnancům přístup ke svým datům, případně k dalším potřebným personálním agendám.

Na informačním kiosku plusPortal zaměstnanci mohou např.:

  • zkontrolovat své osobní údaje evidované zaměstnavatelem a případně hned online požádat o jejich změnu či doplnění
  • podívat se, zda a jaké personální procesy se konkrétního zaměstnance aktuálně týkají (např. plánované školení či info o schválení dovolené), příp. se rovnou mohou přihlásit či provést jinou akci
  • sledovat přehled aktuálních volných pozic ve firmě s možností přihlásit se na pozici nebo někoho doporučit
  • ověřit si aktuální přítomnost kolegy včetně kontaktních údajů
  • zkontrolovat svoji docházku
  • požádat o dovolenou, uvolnění k lékaři atp.

Toto řešení zpřístupnit personální údaje zaměstnancům na jednom zařízení často využívají zejména ve výrobních společnostech (např. kiosek do haly). Zaměstnanec samozřejmě vidí pouze své osobní údaje případně i další, které mu zaměstnavatel povolí na základě přístupových práv, například nabídka mimořádných školení aj. plusPortal je v provozu online (režim 24/7), veškeré informace jsou tedy v reálném čase.

Chtěli byste vědět více o tomto řešení? Kontaktujte nás

kiosek plusportal_2

kiosek plusportal_

Naši zákazníci
  • Candy
  • Procter & Gamble
  • Draka
  • Motorpal
  • Alpa
  • ČD Cargo
  • Energie pod kontrolou
  • Vltavotýnská teplárenská
  • ČEZ
  • České teplo
  • AZ Pokorný
Nahoru