• PC HELP
  • Aktuálně
  • Za oddělení plusPortal: Představujeme nový modul Správa majetku

Za oddělení plusPortal: Představujeme nový modul Správa majetku

Modul Správa majetku umožňuje evidovat firemní majetek od kancelářského vybavení až po pracovní nástroje přidělené zaměstnanci a to včetně umístění na skladu nebo konkrétní lokaci. 

Modul je propojen s personálním modulem, takže usnadňuje práci personalistů při evidenci svěřených a vrácených pracovních pomůcek. Sleduje životnost majetku a důležité termíny servisů, revizí, kalibrace. Eviduje manuály a dokumentaci i přidělování majetku zaměstnancům v čase. Umožňuje sbírat požadavky na přidělení majetku, evidovat dodavatele, servisní organizace a servisní smlouvy. Personalisté vedou evidenci pracovních pomůcek u jednotlivých vzorových pozic, v kartě zaměstnance je signalizována potřeba zajistit vrácení majetku v případě ukončení pracovní poměru. Modul Správa majetku pomáhá urychlit a zpřehlednit evidenci díky funkci načítání čtečkou čárových kódů. 

Evidenci firemního vybavení si můžete nastavit přesně podle vašich potřeb. Založíte si vlastní typy majetku, u nich sledované atributy a jejich vlastnosti. Tím bude evidence pro vás nejen přehledná, ale využijete další bohaté možnosti, které modul nabízí při zobrazení, filtrování, řazení, vyhledávání jednotlivých polí nebo v oblasti tiskových výstupů.

Využití pro personalisty

  • Evidence požadovaných pracovních pomůcek u vzorových pozic
  • Přehled vybavení přiřazeného konkrétním zaměstnancům
  • Hlídání vrácení svěřeného majetku při ukončení pracovního poměru

Využití pro manažery (či jiné kompetentní osoby)

  • Založení vlastních typů majetku včetně sledovaných atributů a jejich vlastností
  • Veškerá dokumentace přímo u karty majetku (výkresové dokumentace, manuály, uživatelské příručky, smlouvy, revizních zprávy a jiné)
  • Podpora obrázků, dokumentačních fotek majetku
  • Rychlé dohledání nákupních dokladů a informací o zárukách
  • Sledování překročení plánované životnosti majetku
  • Vedení databáze dodavatelů a servisních organizací včetně kontaktů
  • Okamžitý přehled o zařízeních v reklamaci nebo servisu
  • Hlídání termínů pravidelných kontrol, údržby, revizí a kalibrace
  • Zaznamenání žádostí na přidělení majetku a její zpracování
  • Evidence nového, přiděleného, zapůjčeného majetku
  • Sledování životního cyklu majetku
  • Doložení operací s majetkem podepsanými protokoly
  • Evidence majetku a jeho pohybů na konkrétních skladech
  • Využití čteček čárových kódů a QR kódů při identifikaci majetku, jeho zaevidování či dohledávání
  • Podpora emailové komunikace lidí, kteří se na údržbě majetku podílejí

Využití pro zaměstnance

  • Evidence požadovaných pracovních pomůcek v osobní kartě
  • Sledování přiřazeného vybavení včetně historie

Pokud máte zájem o více informací k tomuto modulu, přečtěte si na našem produktovém webu zde nebo nás kontaktujte, rádi vám modul Správa majetku představíme.

Přejeme vám pohodlnou práci s naším softwarem plusPortal.

Tým plusPortal

Naši zákazníci
  • Procter & Gamble
  • ČD Cargo
  • Vltavotýnská teplárenská
  • ČEZ
  • České teplo
  • Akinu
  • arca capital
  • altreva
  • poslanecka snemovna
  • kpmg
  • spp
  • tipsport
  • unipetrol
Nahoru