Za oddělení plusPortal: Článek k digitalizaci mezd na www.ihned.cz
Digitalizace činností ve firmách i komunikace s úřady je aktuálním tématem ve všech oblastech obchodní činnosti.
Procesy ve firmách se dají zefektivnit a zjednodušit. To není nic zcela nového. Úspora času zaměstnanců, kteří se pak mohou věnovat zásadnějším činnostem než administrativní rutinou. Úspora nákladů v rámci firmy a hlavně zrychlení vyřizování různých požadavků, žádostí a opakovaných procesů. Důležité ale je, jak to technologicky vyřešit tak, aby byl software pro uživatele zároveň i velice intuitivní a příjemný na obsluhu. A to je jeden z cílů naší společnosti a pohání naše IT specialisty k dalšímu vývoji našeho personálního a mzdového systému plusPortal.
Jedním z velkých témat je bezesporu Digitalizace v oblasti mzdového účetnictví. Abychom pomohli zvýšit povědomí o různých skvělých možnostech, jak si zjednodušit procesy ve mzdové agendě i vzdálenou komunikaci mezi mzdovou účtárnou a zaměstnanci, napsali jsme na toto téma článek, který je zveřejněn na zpravodajském webu www.ihned.cz.
Ukázka z článku:
Komunikace se zaměstnanci – Klasickým příkladem jsou výplatní lístky. Papírové sáčky se mzdou v hotovosti jsou historií, ale fyzické předávání obálek, obsahující informaci o výši mzdy, dosud přežívá i v moderních firmách. Novějším způsobem je zasílání e-mailem. Ale i to lze ještě zjednodušit. Výplatní lístky stačí „jen“ kliknutím zpřístupnit zaměstnancům online přímo v mobilu. Moderní mzdové systémy umožňují zaměstnancům například oznamovat důležité události (např. OČR), vznášet požadavky na změny osobních údajů (změna bank. účtu, zdravotní pojišťovny, narození dítěte, aj.) nebo požádat o vystavení a následné stažení různých potvrzení. To vše prostřednictvím notebooku, kiosku na dílně nebo mobilu, bez přímého kontaktu s účtárnou.
Celý článek Digitalizace zpracování mezd usnadní život zaměstnancům a zjednoduší procesy ve firmách naleznete zde.