Konzultant(ka) účetnictví/mezd pro HELIOS iNuvio

  • Místo výkonu práce
    Třebíč
  • Druh pracovního úvazku
    Plný úvazek
  • Nástup do zaměstnání
    ihned nebo dohodou

Konzultant(ka) účetnictví/mezd pro HELIOS iNuvio

Hledáme účetní, kteří by se na svět informačních systémů chtěli podívat z druhé strany.

Pokud se chcete posunout ve své kariéře od klasického účtování a rádi byste se stali odborným konzultantem, pak jste člověkem, kterého hledáme. Na této pozici využijete své praktické zkušenosti z vedení účetnictví. U nás nebudete účtovat, ale stanete se poradcem pro naše zákazníky společně s kolegy našeho týmu (obchodníky, konzultanty, vývojáři). Neznalost systému HELIOS není pro tuto pozici překážkou, rádi vás zaučíme.

Co budete dělat?

Převážně poskytovat poradenství zákazníkům v oblasti účetnictví a mezd v systému HELIOS iNuvio. Podílet se na prezentacích HELIOS iNuvio při obchodních jednáních, školeních a na implementacích systému novým zákazníkům. Komunikovat se zákazníky telefonicky, online i formou osobních jednání, tudíž vás čeká i občasné cestování. Společně s dalšími konzultanty a vývojáři vytvářet analýzy a přípravy zadání pro rozvoj systémů u stávajících zákazníků.

Co očekáváme?

Minimálně středoškolské vzdělání, praxe v samostatném vedení účetnictví a řidičský průkaz skupiny B. Dále očekáváme samostatnost, zodpovědnost, chuť učit se novým věcem a týmového ducha.

Co ještě oceníme?

Výhodou, ale ne podmínkou, je znalost informačního systému HELIOS iNuvio, praxe zpracování mezd, zkušenost s obdobnou pozicí pro jiný informační systém.

A kdo jsme my?

Jsme dodavatelem ERP systému HELIOS iNuvio, který obchodujeme, implementujeme, zabezpečujeme poimplementační servis, realizujeme specifické úpravy, vyvíjíme oborové řešení Energo a internetový obchod MajorShop, poskytujeme školení, dodáváme potřebný hardware, cloudové služby a technickou podporu. Každý člen našeho týmu má u nás své místo, respekt kolegů a odpovědnost v rámci své pozice a odbornosti.  Jsme tým lidí všech věkových kategorií, kteří se občas potkávají i mimo kancelář a rádi přivítáme dalšího parťáka.

Co nabízíme?

Různorodou, zajímavou a kreativní práci. Zázemí stabilní, silné IT společnosti s velkým potenciálem přesto s liberálním prostředím.
Možnost pružné pracovní doby, po dohodě home office. Systém volitelných zaměstnaneckých výhod (stravenkový paušál, příspěvek na životní nebo penzijní pojištění, příspěvek na volnočasové aktivity, rekreaci atd.).

Máme zájem o dlouhodobou spolupráci v příjemném pracovním prostředí v moderním sídle. Nastoupit můžete ihned nebo dle domluvy.

 

Zaujala Vás tato pozice?

Dejte nám o sobě vědět, a my se Vám ozveme.

Kontaktujte nás

Martina Kmošek

Martina Kmošek

Personalistka